منتديات ماتركس
اذا كنت غير مسجل .. يسعدنا انضمامك لنا .. بالضغط علي تسجيل بالاسفل
واذا كنت مسجل في المنتدي بامكانك الدخول بعضويتك بالضغط علي دخول

منتديات ماتركس

البيت بيتك ...هدفنا خدمتك ...غايتنا إسعادك
 
الرئيسيةالبوابةالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 خش واللي مش حيتفرج حيندم وزي ما قال المثل اجري وري القرد يلحقك يتلحقو

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
dance with divle
مشرف الاغانى
مشرف الاغانى
avatar

عدد المساهمات : 94
تاريخ التسجيل : 20/06/2009
العمر : 29

مُساهمةموضوع: خش واللي مش حيتفرج حيندم وزي ما قال المثل اجري وري القرد يلحقك يتلحقو   الإثنين يونيو 22, 2009 11:57 am

الظاهر القرود دى طلعت مش سهله

قرود صحيح

صور طريفة نادرة لمجموعة قرود قررت تخطف قطه

مش عشان ياكلوها ولا حاجه بس عشان يتسلوا بيها شويه

بس القطه ياعينى شكلها ماتت من الرعب









القردة: يختى كميلة زغزغ زغزغ القطة: نزلينى يا ستى انا مش ابنك الى تاه الله يخرب بيتك




القردة : ننه هوووووووو يا كميلة ننه هو القطة : يا ناس حد يقولها انها مش امى دى باين عليها عبيطة ولا اية
حد يقولها تشوف نفسها فى مراية يمكن تقفل بقها دى فاكرة نفسها نانسى عجرم





القردة : لا ياكميلة لازم تاكلى علشان تكبرى شفتى بابا جاب موز القطة : منا لازم اهاودك وامرى لله موز موز مع ان نفسى فى سمك





القطة : يا ناس الحقونى الى بيحصل فيا دة حرام والله يخرب بيت القرود وسنينهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
اسامة الصغير
المدير العام للمنتدى
المدير العام للمنتدى
avatar

عدد المساهمات : 173
تاريخ التسجيل : 19/06/2009
العمر : 30
الموقع : vetmatrix2.yoo7.com

مُساهمةموضوع: رد: خش واللي مش حيتفرج حيندم وزي ما قال المثل اجري وري القرد يلحقك يتلحقو   الإثنين يونيو 22, 2009 5:39 pm

جميل وبرنس من يومك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://vetmatrix2.yoo7.com
 
خش واللي مش حيتفرج حيندم وزي ما قال المثل اجري وري القرد يلحقك يتلحقو
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات ماتركس  :: `·.¸¸.·¯`··._.· ( MULTIMEDEA MATRIX ) `·.¸¸.·¯`··._.· :: صور علي الماشي وعلق يا نقراشي-
انتقل الى: